Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een retour aan?
Indien je het product wilt retourneren kun je via deze link het retourformulier downloaden. Je vindt hier meer informatie over het retourproces.

Let op: er moet altijd een retournummer (RMA) worden aangevraagd om een pakketje retour te sturen. Indien er geen RMA-nummer wordt vermeld bij het retoursturen, kunnen wij het pakket helaas niet in ontvangst nemen en kan er geen restitutie plaatsvinden.


Hoe snel ontvang ik een RMA-nummer?
Uiteraard nemen wij jouw aanvraag z.s.m. in behandeling. Binnen 48 uur ontvang je van ons een RMA-nummer.


Wanneer kan ik het bedrag op mijn rekening verwachten?
Nadat het pakketje bij ons is binnengekomen ontvang je binnen 14 dagen het bedrag op jouw rekening. Mocht je na 14 dagen nog niets ontvangen hebben, neem dan contact met ons op via accessoire.vodafone@mconomy.nl.


Bestelling niet ontvangen?
Heb je na drie werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via accessoire.vodafone@mconomy.nl en vermeldt in ieder geval het ordernummer en NAW-gegevens van je bestelling.


Betaal ik altijd verzendkosten?
Bij een orderbedrag van minimaal €25,- betaal je geen verzendkosten. Indien het orderbedrag lager is dan €25,- betaal je €1,95 verzendkosten.


Kan ik de factuur van mijn bestelling achteraf nog opvragen?
Je ontvangt de factuur van je bestelling altijd via de mail zodra de bestelling bij ons is afgerond. Mocht je deze opnieuw willen ontvangen kun je contact opnemen via accessoire.vodafone@mconomy.nl onder vermelding van het ordernummer.


Vragen over mijn telefoon, abonnement of facturen.
Je kunt voor vragen over jouw abonnement, telefoon of facturen terecht op vodafone.nl of via het telefoonnummer 1200 vanaf jouw mobiele telefoon. Wij hebben vanuit de accessoire webshop helaas geen inzicht in de gegevens van het abonnement.